Home Forums Coloring Mitä kokemuksia teillä on frosty bet asiakaspalvelusta?

Viewing 2 reply threads
  • Author
      Xolihi3558
      Participant

Onko kellään kokemusta Frosty Betin asiakaspalvelusta? Kysyin kerran kotiutuksesta, ja vastaus tuli yllättävän nopeasti. Mietin vain, onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia.

Giyab55715
      Participant

Minulla oli vähän samanlainen tilanne viime kuussa. Lähetin kysymyksen maksuihin liittyen ja sain vastauksen melko pian. Jos haluat itse katsoa, mitä Frosty Bet kertoo palvelustaan, tietoa löytyy myös täältä: https://frosty-bet.com/ . Omalla kohdallani tärkeintä oli se, että vastaus oli selkeä eikä asiaa tarvinnut kysyä moneen kertaan. Asiakaspalvelun tyyli voi toki vaihdella tilanteen mukaan, joten omat kokemukset ratkaisevat lopulta aika paljon.

Titaktitak
      Participant

Minulla ei ole juuri tuosta palvelusta omaa kokemusta, mutta asiakaspalvelussa arvostan yleensä aika yksinkertaisia asioita. Vastauksen olisi hyvä tulla kohtuullisessa ajassa ja siinä pitäisi oikeasti vastata siihen, mitä kysyy. Myös maksuihin liittyvissä asioissa selkeät vastaukset helpottavat kummasti. Joskus olen saanut todella lyhyitä vastauksia, joista ei ollut paljon hyötyä, kun taas toisissa paikoissa asiakaspalvelija on selittänyt asian kunnolla. Siksi katson yleensä useamman käyttäjän kokemuksia ennen kuin teen omat johtopäätökseni.

Viewing 2 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.